theolddannyeriksson

Normalt par?

Publicerad 2011-03-17 14:04:08 i Allmänt

Mitt förhållande med Christopher har blivit normalt.
Efter 2 år har vi fått slut på all ny kär kärlek och de
är inte fören nu vi har släppt varandra och varit mer
med kompisar. Det är nu jag sitter hemma och känner
att de är skönt att va ifrån varandra men ändå saknar
jag honom. Det känns konstigt att inte va med varandra
så ofta. De känns konstigt att min lur inte plingar konstant.
Kärleken suddas inte ut långsamt va? Den kommer väl
alltid finnas här med mig i lika stora mängder men inte
så mycke krav? Hur kommer allt bli om min mobil aldrig
plingar och hur kommer de bli om jag alltid är med kompisar
eller i min lilla röda soffa. Hur kommer de bli om våran kärlek
suddas ut utan att vi märker något fören de är försent.
Hur skulle mitt liv bli utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela