theolddannyeriksson

När natten närmar sig...

Publicerad 2011-03-31 22:47:14 i Allmänt

Känns allt upp och ner alla minnen alla dagar vi haft
tillsammans fylls upp och ser ljusa ut men jag vet att
de är fel. Vi har haft vår tid, en underbar tid hade vi.
Men vi har ingen tid kvar. Kanske några enstaka timmar
men jag tror inte de ska va vi längre. Du var underbar
och vi hade de bra men kanske såg vi inte alla brister
vi hade tillsammans. Kanske hade vi för mycke brister och
att jag tillslut insåg de innan du gjorde de. Jag kanske insåg allt
mycke snabbare än dig och kände att jag behövde fixa de
eller så vill du inte se och kollade bort istället.
Just nu sitter jag i en sandig säng och de är min kära vän
Desirés
säng och om 1 timme och en kvart fyller min vän
Sandra 18 och här sitter jag och deppar. Nej nu ser jag fram
mot ljusa tider tillsammans med mina vänner och den tid
vi har kvar tillsammans kanske kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela