theolddannyeriksson

Drömmar...

Publicerad 2011-03-12 09:56:27 i Allmänt

Vaknade av min mobil som var på högsta volym och sa "analöppning".
Desiré var så betvivlad att jag hade glömt bort henne. Var så trött
igår så hade inget minne alls men sen när jag la mig i sängen kom
jag ju på att jag ska vara med henne idag.
Hoppas verkligen någon kan skjutsa mig till stallet idag. Vill ut till min
ponnie! Hatar att jag inte kan köra moppe än. Om den ens funkar...
Ska väl sitta här ett tag eftersom att Lillan fortfarande sover.

Inatt drömde jag om att jag var fet och handlade upp alla mina pengar.
Så nu känns de inte så bra att bara ligga i soffan...
Och så drömde jag att jag och Rut hade haft ett samtal på facebook som
alla tydligen kunde se, och då hade jag skrivit massa påhittade saker om
kissie.. Hade fått massa mejl av massa bloggerskor för alla va kompis
med henne. Aja helt sjukt iallafall!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela