theolddannyeriksson

De är så jäkla härligt!

Publicerad 2011-03-09 16:34:00 i Allmänt

Va ute i ca 35-40 minuter i väldigt raskt tempo.
När jag kom in i trapphuset sprang jag upp för
alla trappsteg och nu sitter jag död här i soffan!
Sitter även och berättar för Rut hur duktig jag är.
Vi ska börja träna så fort hon är frisk och då blir
de att träna hos henne hon är lite saker och maskiner
hemma och sedan ska vi ut och gå en dag i veckan också.
Så de blir två tränings"pass" i veckan! Fan va jag är bra
känner jag nu.

Hela rundan idag gick jag och lyssna på skön musik, mina ända
tankar var "jag är snygg,jag ÄR snygg, jag ÄR snygg" och sedan
gick höfterna kant till kant i jämt och sexigt tempo!
Tills en blond,smal tjej med tajta träningskläder sprang förbi
mig då höll jag på att gå under jorden. Haha men jag är duktig!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela