theolddannyeriksson

Vänner är guldvärda!

Publicerad 2011-06-04 11:14:31 i Allmänt

Går dagen va lugn och rolig. Vi fixade upp dunders bil ur diket och
hängde runt med lite människor.
Idag blire ännu mer människor och ännu mer kul.
Nu ska jag ut till stallet och sedan blire att luncha hemma hos Angelica.
Lite senare kommer Desiré,Linus och Johanna. Den ända som fattas nu
är min älskade pojkvän som jag saknar massa! Får träffa han imorgon
kväll och då ska jag försöka göra mig till den snyggaste flickvän som
finns. Måste bara kolla upp lite snygga sminkingar och kläderna har jag
redan valt. Vi ska nämligen på grillfest hemma hos hans bror så det
kommer bli så mysigt så! Vi höres, nu ska jag ut till stallet. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela