theolddannyeriksson

Nemen hej jag är tillbaka!

Publicerad 2011-06-19 14:40:37 i Allmänt

Har varit i Stockholm och Södertälje hela helgen och därför inte haft
varken tid eller lust att blogga. I fredags åkte vi till älsklingens syster och
sov där och igår åkte vi in till Södertälje för att va med Linus och Johanna
och några fler. Kvällen var ju ja.. helt okej. Inte mycke sömn någon av nätterna
men de gör inget. Sålänge man är med de som får en att må bra så är allt okej.
Idag ska jag va hemma hos min finaste älskling och sen ska jag hem och fixa
mig innan jag ska dra vidare mot min älskade fru och sedan ska vi upp och till
Stockholm och kolla på bio. En hel kväll med henne just nu är guldvärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela