theolddannyeriksson

Låt det bara hända.

Publicerad 2011-06-14 10:47:47 i Allmänt

Godmorgon! Vaknade väldigt tidigt i morse och klarade
faktiskt av att somna om. När jag vaknade så var det riktigt
fint väder ute men nu ser de bara tråkigt och mulet ut.
Desiré kommer in till gnesta någon gång under dagen.
Ska även rida senare ikväll och så ville Linus och Johanna
åka och bada. Hoppas på finare väder annars hoppar inte jag
i de iskalla vattnet. Nu sitter jag och får i mig lite frukost och ska
väl snart bege mig till gnesta. Eller inte fören vid klockan 12 men
ändå. Imorgon är de en fin dag, en dag som betyder nått för mig.
Men de märker ni inatt 00.01 vad som är så speciellt . PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela