theolddannyeriksson

Idag är den dag då alla kanske ångrar någonting dom gjorde igår..

Publicerad 2011-06-05 10:02:41 i Allmänt

Ojojojoj... Godmorgon.. Idag är de riktigt synd om mig.
Än sålänge har det varit 3 dagar ledighet och efter de tre
dagarna har jag: trasiga ben, trasig axel, bula på ryggen,
sår på armen,krossad skalle, uppskuren häl, glassplitter i
fötterna och blåmärken i stortsätt överallt men jag lever och
de är två lediga dagar till. Detta kan nog bara sluta på ett sätt.
Ännu mer skador på måndag helt enkelt!
Gårdagen var riktigt mysig och bra, ville gå hem rätt tidigt eftersom
de va kallt att springa runt i shorts och linne. Desiré ligger och
sover som ett stock och ja jag ska chilla hela dagen så jag är
pigg tills ikväll. Då blire grillparty med Älsklingen,Linus och Johanna
och en massa mer såklart. Fan va härligt! Godnatt ! hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela