theolddannyeriksson

I don't know what to do I'm always in the dark.

Publicerad 2011-06-29 16:23:49 i Allmänt

Det finns alltid en anledning till de som händer. Har man många anledningar
har man mycke att vara rädd för. jag har för många anledningar till varför
de just är så här i mitt liv och de som blir fel är att jag aldrig träffat någon
som känner som jag. Är de bara jag som har konstiga tankar och får panik
för minsta lilla, f*ckar ur så fort någon börjar små tjafsa med mig. Är de bara
jag som skriker ut allt elakt mot folk och tänker inte fören de är försent, fören
de är försent att be om förlåt, förlåt för att allt om alla gick ut just på en människa.
Meningen är inte att jag ska såra folk men så fort jag öppnar munnen så blir jag
dryg och elak. Inte med meningen, jag vet inte varför men jag tycker om att se
folk lida men bara för några sekunder. Men när man har sagt nått eller gjort nått
fel klarar jag inte av att se någon må dåligt på grund av mig. Jag ser inte gränsen.
Jag ser inte lycka utan olycka jag ser inte glädje utan sorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela