theolddannyeriksson

Hej igen!

Publicerad 2011-06-17 10:34:22 i Allmänt

Under de två senaste dagarna har jag haft fullt upp och därför
inte kunnat blogga. I onsdags så skulle älsklingen och Linus ha
bal och jag o Johanna satt på min balkong i ett antal timmar och
vänta på dom. Mycke trevligt hade vi. Igår så hade de avslutning
och vi var med och kollade. Efter de åkte jag och Hjalte hem till han
och åt lunch och fikade med hans mamma och efter de åkte vi ut
till en sjö vid namn Berga och badade med deras 9:or och ja de va
ju helt okej, I slutet var de trevligast tror jag men där badade vi och
grillade. Nu är jag hemma hos han och vi ska börja göra oss i ordning
för att åka upp till Stockholm. Mys. Bilder från dagarna kommer upp inom
några dagar. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela