theolddannyeriksson

Godmorgon i de fina vädret!

Publicerad 2011-06-09 12:43:05 i Allmänt

För en gång skull så sov jag riktigt länge, strax efter
12 kom jag upp ur sängen så de blev en sköön sovmorgon.
Min älskade pojkvän önskar nog att jag kunde sova lika
länge när jag är med han men icke! :)
Har kollat igenom den enormt "roliga " sommaren jag och
min pojkvän kommer ha tillsammans. Jag slutar nu V.23 och
han slutar V.24 sen har vi 2 veckor tillsammans och sedan
jobbar han V.27,28,29 den dagen han slutar börjar jag och
jobbar 29,30,31. Sen när jag slutat så åker jag till gotland 4 dagar
senare och när jag kommer hem har jag en och en halv vecka
ledighet sen börjar skiten igen! KUUUL eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela