theolddannyeriksson

Fartfyllt liv!

Publicerad 2011-06-27 16:58:28 i Allmänt

Ja de har hänt en del sen jag skrev sist.
Efter att vi hade firat min låtsas bror så gick vi hem
till Lillan och snackade massa o körde lite spel sen gick
vi ut och träffade kim i någon timme eller nått. Vi hade inget
att göra och jag hade glömt datorn hemma hos mamma så de
va bara att börja knalla in mot Gnesta. Älsklingen mötte oss på lite
mer än halva biten och sedan tog vi värsta omvägen men tillslut var
vi framme och då hade solen precis kommit upp. Satt utanför Hjalte
ett långt tag och sen åt vi pizza o gick och la oss. Vaknade runt klockan
2 nu idag och nu sitter jag hemma med Desiré och väntar på Angiie och
Ange och sen ska vi hitta på mer skoj. Vi kanske höres ikväll. PUSS!

Typ så här känner vi oss nu! Gick en mil igår och inte alls mycke mat i magen hade vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela