theolddannyeriksson

Every night in my dreams,I see you...

Publicerad 2011-06-15 11:21:24 i Allmänt

Godmorgon eller vad man säger varit vaken ett tag.
Natten spenderades hemma hos min älskade pojkvän.
Gårdagen var toppen med min älskade Desiré, på kvällen
drog vi till mölnbo där Johanna,Linus och Hjalte badade och
sedan åkte Desiré och dom hem och jag o Hjalte drog hem
till honom. Han provade sina balkläder eftersom att han har
bal idag. Han och Linus kommer vara så stiliga så! Ska försöka
få lite kort på dom så ni också får se. Jag och Johanna ska chilla
hemma hos mig tills de kommer tillbaka så de blir ju kul :)
Men nu tänkte jag försöka ta mig ut till stallet och rida en sväng.
Vi höres. PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela