theolddannyeriksson

De här är värt att dö för jag tror mitt hjärta blöder

Publicerad 2011-06-08 14:13:29 i Allmänt

Hej, igår var de först skola och sedan åkte jag till Södertälje och
va med Desiré,Linus och älsklingen och sen åkte vi hem till byn och
då var jag med Lykke innan jag skulle på möte om sommarjobbet.
Efter de drog jag ut till Crille och badade. Bilderna från tidigare inlägg
kommer från gårdagen. Sen åkte vi hem och ja o älsklingen åt tacos med
hans familj och sedan så vare bara att sova. Idag har jag varto "ledig" ingen
rolig dag idag. Kanske drar ut till Berga och badar med Lillan,Linus och Hjalte
vi får se hur de blir. Imorgon är jag ledig, min lossads bror tar studenten och
på fredag är de SOMMARLOOOOOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela