theolddannyeriksson

Då var de gårdagen snack då!

Publicerad 2011-06-23 18:07:22 i Allmänt

Igår var jag som sagt med Desiré och till slut drog
vi till Järna och va med Linus och Hjalte och några till.
Lekte lite med tjurar och Linus fick springa som fan!
Sen chilla vi runt och vid halv 1 typ var jag och älsklingen
hemma hos han. Nu till denna dag. Vaknade när hans mor
väckte oss vid halv 12 för han hade tandis tid vid halv 1.
När vi ändå var på vårdcentralen tänkte jag att de kanske
var dags att kolla upp axeln och nu får jag inte göra massa
rörelser med armen och gå på voltaren i 3 månader. Kul att
knappt kunna använda armen. Egentlligen får jag inte ens sitta
med armen så som jag gör nu när jag skriver men de här går
fort så lite okej är de ju. Snart kommer Angiie och hennes tjej
och träffar mig en stund och ikväll spenderar jag natten hos min
älskade. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela