theolddannyeriksson

Bra och dåligt!

Publicerad 2011-06-10 10:24:44 i Allmänt

Igår var de student firande för min halvbror(?) Björn.
Så ett stort grattis till han! Efter de tog jag bussen in
till byn och sedan tåget till Älvsjö där älsklingen stog och
vänta på mig. Efter ett tag kom han på att jag kanske kunde
få sova hos hans bror också. Så vi frågade och det var helt
okej, när vi kom hem till han så stog han och gjorde rent ett
gigantiskt akvarium och sedan var de läggdags. Var skit trött
men har inte sovit någonting denna natt. När jag väl har varit
nära på att somna så ligger Hjalte och snarkar som ett åskmoln
bredvid mig. Så vid klockan 6 imorse så kollade jag upp tåg hem eftersom
att dom ändå skulle upp och jobba vid klockan 7. Tog ett tåg in
till södertälje och bytte tåg till gnesta tåget. Sprang hem och sedan
var de bara att sätta sig på tåget igen. Nu är jag hemma hos
Desiré och ska gå mot bussen om en timme. Har även fått reda
på att jag och Desiré inte går i samma klass längre. NU ÄR DE KRIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela