theolddannyeriksson

Allt blir upp och ner

Publicerad 2011-06-15 22:44:01 i Allmänt

Alldeles nyss var jag glad, jag skratta och prata.
Nu sitter jag och lyssnar på deppmusik och letar
efter de deppigaste låtarna jag någonsin kan komma
på. Allt för att jag inte vill bli lämnad. Jag vill inte stå
där själv. Jag vill inte vara en orolig skäl. Eller mer orolig
än vad jag är nu. Jag älskar de mesta i mitt liv nu. Men
de jag inte älskar är de jag hatar mest. Jag sviker folk och
jag lyssnar inte på vad andra säger. Jag tar in de och tänker
efter men när jag tänkt klart känner jag bara att jag inte orkar
mer. Jag hoppas att jag en dag kan börja lyssna och ta in de
vettiga folk säger till mig och inte bara ignorera allt de säger
till mig. En vacker dag vill jag kunna stå på egna ben och finnas
för de som finns för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela