theolddannyeriksson

Livet är fullt av äventyr!

Publicerad 2011-07-19 17:58:03 i Allmänt

Har inte skrivit sen den 16:onde och de har hänt en del efter de.
På lördags kvällen så fick jag, Hjalte och Angelina en spontan tanke att
dra till Kristinehamn och träffa Angelica så vi var framme där strax efter
tolv. Sov kvar och åkte hem på dagen därpå. Stannade någonstans i landet o käka
pommes och en massa annat och svettades massa i bilen!! ingen AC...
Söndags natten sov älsklingen och jag hemma hos min far och på måndag
morgon började jag jobba. De va en väääldigt seg dag och jobbet kanske
inte är de bästa för mig men de är bara att bita ihop. Så sov vi hos mig natten
till idag med. Jag kravla mig upp till jobbet runt halv 7 imorse och nu
är jag hemma hos älsklingen. Har precis varit och badat med alla hans syskonbarn
och hans föräldrar. Snart ska vi ut och träffa Angelina och jag får se vart jag
övernattar inatt. De visar sig! PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela