theolddannyeriksson

Let the rain wash away all the pain

Publicerad 2011-07-14 23:39:56 i Allmänt

Hejpaa!!
Igår var jag och Älsklingen på "filmkväll" hos Linus och Johanna
de slutade med att jag va för rädd för att se klart på den och att
Hjalte och Linus tyckte den sög. Så alla gick och la oss och jag o
Hjalte låg i sängen hur länge som hellst och bara tänkte på hur skönt
de skulle bli att åka hem och lägga oss i den sköna sängen hemma hos
han. (var nära på att skriva våran säng, men de är de ju nästan som)
Aja så vi ställde klockan på 04.50 så vi skulle hinna med första tåget
men jag hade tydligen lyckats stänga av de i sömnen och vi vaknade vid
9 försökte hinna gå snabbt till centralen för att hinna men missade den
bussen och gick o shoppade kläder åt han istället. Har även varit i stallet
idag och fixat. Skulle egentligen gått på bio idag men båda var helt slut så
imorgon blir de kanske bio och vi "firar" även 2 underbara månader tillsammans
så imorgon så ska lilla jag försöka fixa mig lite snygg inför min pojkvän.
Men nu ska vi kolla film. PUSS!

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-07-15 00:26:54

Jätte fin blogg!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela