theolddannyeriksson

Fartfylld helg blir de!

Publicerad 2011-07-08 12:52:00 i Allmänt

Godmorgon. Igår var jag hos morbror och fick mina skor han köpt till
mig såååå snygga! :) Efter de träffade vi Johanna och Linus som jag
saknat sjukt mycke! Jag,Johanna,Angelica och Linus drog oss mot Järna
där Hjalte jobbade och ja nu är allt som vanligt, nu är våra älskade vänner
hemma igen. Vi åkte senare ut till Långsjön med Angelina och ja de va kul.
Men vågade inte bada eller jag orkade mest inte. Ikväll blir de berga med
Angelica,Hjalte,Johanna,Linus och Angelina(?). Vi får se vilka de blir.
Linus och Hjalte åker dit för att träffa deras gamla klasskompisar.
Imorgon drar jag och min älskade upp till Stockholm och är barnvakt åt
sötnosen Svea. På söndag blire nog chillkväll hos Linus och jag hoppas
på en tjejkväll antingen måndag eller tisdag! Braaaaa helg kan man ju säga
att de blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela