theolddannyeriksson

Det finns alltid något negativt i det positiva och positivt i det negativa

Publicerad 2011-07-07 14:17:03 i Allmänt

Hellu! Går dagen tillbringade jag vid Långsjön med Angelica och Hjalte.
Efter de åkte vi hem till mig och jag duschade och lite sånt. Sen fucka vi
ur ett tag hemma hos mig och sen var de vidare till långsjön igen och ta
ett nattdopp. Vid 4 inatt somnade jag typ så man är ju inte den piggaste
idag inte...
Idag kanske jag svänger förbi min morbror som kommit till Sverige annars
så ska jag va med Angelica och hoppas på att få träffa Linus och Johanna som
kommer hem idag. Frågan är vad som händer ikväll... Men de visar sig. PUSS!

Mina gullisar kommer hem idag!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela