theolddannyeriksson

Vårkänsla hela dagen!

Publicerad 2011-01-29 17:41:01 i Allmänt

Jag åkte hem från min älskade och bytte, hann knappt
gå innan för dörren innan jag hade kläderna på mig.
Vi hämtade upp Lykke och sedan kom vi till stallet,
Tog in alla sega hästar som inte fatta vart ingången låg
och fixade , sedan begav vi oss ut i det mysiga vädret.
Efter en rid tur lämnade vi av mamma och min ponnie i
stallet och Lykke lämnade sin häst och rog Idas häst.
Själv satt man kvar så bekvämt på samma häst för
att kunna rida ut med Lykke en gång till och det gick
bra båda gångerna. '
Nu sitter jag hemma i köket och väntar på att mammas
kompis Camilla ska komma med våra Kycklingrullar,
sen är det bara att trycka i sig hela, så hungrig är jag nu!!
Efter de ska jag chilla hela kvällen. SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela