theolddannyeriksson

tjennatjenna!

Publicerad 2011-01-14 17:49:08 i Allmänt

Desiré här igen!
Kan inte låta bli att blogga här för saknar min babyboo så enormt mycket!
Tycker hon har varit borta alldeles för länge nu fast hon inte ens har varit borta i en vecka.. Känns inte bra att säga så för jag vet att hon ska vara borta så mycket längre :(

Wellwell, jag sitter i min säng med Mikaela som vägrar gå upp ur sängen. Hon vill bara vänta på Jimmie för att vi ska få åka bil eller något i den stilen.

Nej nu ska jag försöka få upp henne så vi iallafall kan få på oss ordentliga kläder!


Bjuder på en fin bild på mig och Mikaela som vi tog samma dag som jag tog bort min tandställning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela