theolddannyeriksson

Myyys!

Publicerad 2011-01-07 20:21:33 i Allmänt

Hjälpte mamma med tvätten och noppade
hennes ögonbryn!
Nu är jag hemma hos min älskling och
vi har handlat lite och ska ha en lugnt
kväll framför datan o kolla på serien
True Blood. Jag älska't!
Imorgon blir det upp rätt tidigt.
Eller ja vid typ halv 11 och sen ta bussen
hem. Jag och Mamma ska tolka efter våran
ponnie imorgon. Jippie! Ska pussa på henne
lite extra eftersom att vi åker söndag tidigt
morgonen. Imorgon blir det även att raka
benen,noppa ögon brynen och måla naglarna.
Måste ju vara fin tills vi kommer till Thailand.
Har hört att det inte alls är bra väder så börjar
bli rätt orolig.. Hoppas på det bästa.
Nu ska jag blanda dipp. Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela