theolddannyeriksson

Jag har tur som har dig

Publicerad 2011-01-25 18:25:22 i Allmänt

Jag har verkligen de. Det skulle inte vara lätt att gå
igenom allt skit utan dig. Utan att säga nått till mig så
har du ändå varit där vid min sida och de är det som räknas.
Du är ljuset i min värld och tanken på att förlora dig skrämmer
mig. Men det är ju vi föralltid det säger vi alltid, även fast jag
inte tror så mycke på folk så tror jag på det när du säger de.
De 3 små orden du säger till mig när vi ses värmer upp hela
min kropp. Du är bara för bra. Men på det egna sätt. Det kanske
inte är fler än jag som ser det men att jag ser det, är väl
ändå huvudsaken. Att se dig vara lycklig är så underbart.
Att få höra dig skratta fast det kanske inte alltid är så lätt
är lycka för mig. Att bara få hålla om dig är guldvärt.
Jag lämnar dig aldrig!

Jag älskar dig!♥

Kommentarer

Postat av: älsklingen

Publicerad 2011-01-25 18:31:15

aw älskling :') <3 jag kan inte beskriva hur lycklig jag är med dig! <3 du är det bästa som har hänt mig och så kommer det alltid att vara! <3 du lyser upp mina dagar. vi kommer alltid att vara tillsammans vad som än händer! jag kommer aldrig lämna dig för nått! <3 jag älskar dig livet ut! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela