theolddannyeriksson

Godmorgon alla morgonpigga!

Publicerad 2011-01-29 08:04:12 i Allmänt

Eftersom att jag och Hopp som vanligt går och lägger
oss tidigt blir de värsta att man vaknar tidigt!
Igår hade vi en mys fredag, vi kollade på en serie som
precis har gått igång igen och sedan så pratade vi lite
och sedan slocknade båda innan klockan 9.
Nu är vi iallafall vakna och han stoppade precis in mackor
i ugnen så ska bara vänta tills dom blir klara och sedan
får jag äta lite frukost.
Idag ska jag och mamma rida en sväng sedan vet jag inte
riktigt vad jag ska göra , tror det blir att va med hopp
eller nått. Orkar aldrig hitta på något. Men en sak jag är sugen
på är att ha tjejkväll men just ikväll funkar det inte hos mig...
Men vi höres. puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela