theolddannyeriksson

Godmorgon

Publicerad 2011-01-25 08:48:39 i Allmänt

Är inte alls lika trött som Desiré och inte alls
lika efter som henne heller.
Nu ska vi få i oss lite frukost och sedan ska
vi fixa oss lite. Eller hon ska för jag är typ
färdig.
Jag sa igår innan vi somna att jag kunde lova
henne att jag skulle vakna vid 3-4 inatt eftersom
att jag alltid gått upp vid 9-10 i thailand och då
är klockan de där.
Självklart så gör jag det och kunde inte somna om
fören klockan fem och sedan vaknade jag igen vid halv
8 när jag egentligen skulle gå upp halv 9 men sånt
är livet!
Mot frukosten!!♥

Saknar de redan..♥

Kommentarer

Postat av: älskling

Publicerad 2011-01-25 11:57:48

vill tillbaka :( <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela