theolddannyeriksson

Gästblogg av Desiré "Daase" Cederlund

Publicerad 2011-01-11 18:25:32 i Allmänt

Världens bästa helt enkelt! :)
Tänkte bara slänga in ett inlägg i Fannys blogg eftersom hon är i Thailand och inte kan blogga så mycket. Hon springer säkert runt och letar efter örhängen och converse till mig, hihihih!
Nejdå, det tror jag inte att hon gör. Hon ligger vell på stranden och glassar eller något annat skoj. Jag har inte ens en aning om vad klockan är där, någon av er läsare som vet?
Iallafall, Fanny verkar ha det toppen där borta och det hoppas jag att hon har. Synd bara att hon missade pannkakorna i skolan som hon har tjatat så hiskelit om hela förra terminen. Stackarn.
Nu ska jag göra annat så vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela