theolddannyeriksson

Drar snart till angiie!

Publicerad 2011-01-03 12:48:38 i Allmänt

Ska vara där hela dagen och jag vet inte
riktigt vart jag övernattar ikväll men det6
kanske är mest min mamma som bryr sig
om det men ändå.
Har börjar packa nu och min resväska är full..
Hmm.. kanske ska plocka bort en av alla 8 klänningar
jag har med mig.. och kanske inte ha med mig så mycke
smink och sånt. Använder ändå inte så mycke sånt när
jag väl är där.
Sjukt äcklig är jag idag.. igår kroppsmåla vi
oss blåa.. på hela överkroppen och den blåa
färgen är fortfarande kvar. Mitt hår ser ut som
as och jag luktar nog inte alls trevligt i munnen..
Parfym,borsta tänderna och på med mössan!
Vi höres! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela