theolddannyeriksson

Dag 29 & 30

Publicerad 2011-01-01 23:57:49 i Allmänt

Den här månaden December

Det blev kallt och dags för att göra pepparkakshus

Va mycke med desiré och hade massa skoj!

Var och sörjde efter begravningen med en massa underbara
människor!

Var på modevisning!

Skolavslutning!

Tjejkväll!

Va mycke i stallet och pussa på mollan!

Helt plösligt var det julafton!

Gjorde mig lite redo för thailands resan!

Var och spendera pengar på mellandagsrean!

Nyår med bästa!

Något du vill ändra på
Jag vill ändra på rätt mycke.
Dels min attetyd, min näsa, vill pierca mig
och göra mina lår smala sen vill jag såklart ändra på
världen rätt mycke och vill
ändra mitt toma bankomatkort
till fullt!
Lite av vad jag skulle vilja göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela