theolddannyeriksson

Året som varit!

Publicerad 2011-01-02 18:20:04 i Allmänt

2010!

Började blogga på filippas födelsedag :)

Va mycke med hopp

Va i Riga med mamma,annika och Lykke!

Plojfoto i skolan!

Satte igång min ponnie igen!

Va med brudarna rätt mycke!

Åkte till Gotlans som sista klassresa med 9D

Va mycke med Jonas,Wille och angelica en stor del av sommaren!

Midsommar !

Va en tripp till Göteborg med mamma och 2 till familjer!

Åkte till kusinerna med pappa !

va i göteborg med angiie!

Drog till gävle och hälsa på älsklingens morfar

Åkte på kryssning med mamma,hennes kompis och angiie följde med!

Firade 1½ år med min underbaraste!

Joe var i sverige och hälsa på!

Började skolan och träffade min älskade vän Rut!

Jag och Rut umgicks som tusan och fastnade för varandra!

En massa tjejkväller under hösten har det varit!

Då var det dags att börja handla julklappar och jag besökte stockholm
ett antal gånger!

Mycke tårar under de senaste halvåret. Många dog och vi alla
sörjde!

Skolavslutning! SKÖNT!

Mycke ridande och kramas med min ponnie!

Julafton!

Och nyår. Ett bra slut på året!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela