theolddannyeriksson

allt eller inget!

Publicerad 2011-01-20 16:29:28 i Allmänt

Har ju som sagt inte bloggat alls mycke dessa dagar jag
njutit av min semester. Men nu passar jag på när jag har
internet på rummet. Sitter nu och överför en masa bilder från
Tins kamera in till Hopps data. Har även skrivit ner allt jag köpt och
det blev en lång lista. Mer ska jag handla imorgon!
Vi ska både på marknad och senare på kvällen in till ett stort
varuhus så de sista pengarna går till saker till mig. Har handlat upp
ganska mycke på några kära vänner. Dels för att dom fyller år och
lite sena julklappar :)

Saknar min rut så jag spricker! och hon är inte inne på feejan när jag
är de :/ Men snart ses vi!♥

Kommentarer

Postat av: Desiré

Publicerad 2011-01-20 21:53:16

Baaaaaby kom hem nuuu!

Saknar dig megamycket!! Skönt att det bara är några dagar kvar nu. I love you my loooovie! <333

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela