theolddannyeriksson

"Alla barnen vänta på bussen förutom rut hon vänta på ett skjut"

Publicerad 2011-01-28 16:52:20 i Allmänt

Fett bra skoldag idag! Har skrattat mycke och
bara fått vara allmänt konstig hela dagen!
Har precis kommit hem från stallet, jag var
där med mamma och Rut vi skulle hjälpa
stallägaren att få in allt i höboden och det
var ju gaaaanska jobbigt. Bar typ 70 balar
själv!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, färgning av
håret får de bli någon annan dag. Sedan ska jag
va lite med Rut och någon gång ska jag även hem
till Hopp. Det är ju faktiskt fredag och det menas
med att vi ska ha fredags "mys"... hmm.. får se
hur mysigt vi kommer få..
Nehe hopp in i duschen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela