theolddannyeriksson

Vänner är den familj du själv väljer

Publicerad 2011-02-21 20:58:07 i Allmänt

Har kommit hem från en helt underbar dag från Romme.
Har varit nästan för mycke skratt och mycke kyla men fan
så kul vi har haft, tycker iallafall jag! Jag rammlade en gång och
de var när jag stod stilla precis efter liften och skrattade, råkade
luta mig lite väl långt fram och vurpa omkull.
Säger bara tack till alla som var med idag, jag hade skit kul!
Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska mysa ner mig
under täcket tillsammans med min älskade pojkvän!

Ni får nöja er med mobilbilderna jag tog idag. Resten kommer sen när
mina kära vänner lägger upp bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela