theolddannyeriksson

Vad gör jag här?

Publicerad 2011-02-01 08:13:07 i Allmänt

Om jag vore normal borde jag ligga i sängen nu.
Om jag vore normal skulle jag ha tankarna som:
"jag vill ligga här hela dagen"
Om jag vora normal skulle jag inte sitta här nu.

Vad gör jag uppe så här tidigt? Eller klockan skulle
ha ringt nu men jag skulle inte sitta här halv klar
och i väntan på frukost!

Idag är det iallafall första dagen på min nya profil
Foto tillsammans med mina nya kamrater.
Går till 4 idag och tror absolut inte han kommer
släppa mig tidigare, jag provade några gånger när
vi testa på foto i början av höst terminen men det
gick inte så bra.
Har ingen aning om vad som kommer att hända idag
men jag hoppas på att vi gör roliga saker!
Efter skolan ska jag hem och jag tror vi har tvätt stugan
och sedan fixa lite, tror även jag åker till min älskade och
sover där men jag vet inte riktigt än.

Hur ser din dag ut? :)


Bild från när vi testa på foto i 3 veckor(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela