theolddannyeriksson

Tänk om jag dog i förrgår kväll?

Publicerad 2011-02-22 17:29:38 i Allmänt


På bussen påväg hem från Romme igår satt jag och lyssnade på musik och tänkte på hur jag skulle vilja ha
min begravning om jag dog i tidig ålder. Eftersom att när jag lyssnar på musik kommer känslor eller en
person upp i mitt huvud så jag skulle jag ha en låt för mamma, en för pappa och en för min bror. Sen skulle jag
ha en låt för alla mina vänner och min kärlek. Min begravning skulle vara sorglig men endå betydelsefull.
På en affisch eller något liknande som skulle stå framför min kista skulle de stå
"förlåt för att jag aldrig sagt förlåt". Alla skulle få vara klädda hur dom vill eftersom att jag tycker om mina
nära och kära för de dom är inte hur dom ser ut. Sen vet jag inte riktigt, får klura mer på de.

Hur skulle ni vilja ha eran begravning om ni dog unga?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela