theolddannyeriksson

Riktigt dåligt

Publicerad 2011-02-22 16:15:48 i Allmänt

Hann inte blogga imorse, la ner tid på att sminka mig
istället. Och det var inte alls kul att kliva upp ur sängen
för att man var så trött och för att jag visste att carro är
påväg till underbara Thailand, ville bara ligga kvar i sängen
och drömma mig bort till sol och bad men klockan tvingade
mig upp. Skolan har varit seg och jag har inte alls varit på
humörde har inte min kära vän Rut heller men vi klarade
de tillslut. Nu ska jag packa ihop saker och sedan bege
mig hem till min pojkvän, men först måste jag kolla om de
ska äta spenat för då äter jag hemma och åker senare!


Bilder från Carro !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela