theolddannyeriksson

Mår bättre!

Publicerad 2011-02-16 20:24:31 i Allmänt

Jag vaknade runt klockan fem och de var
riktigt skönt att sova! När jag vaknade
hade de mesta av min magont gått över så
de var jag ju glad över. Sedan ringde Lillan och
prata och då blev jag glad och medans så gjorde
jag och min älskade mamma pizza och de vart
så gott och skönt att bara äta med familjen någon
gång också!
Nu är jag hemma hos min älskade och här spenderar
jag natten så kvällen blev väl lyckad!

Som ni kanske ser är de lite fler glada smilisar än förra inlägget
PUSS!♥

Kommentarer

Postat av: Marielle

Publicerad 2011-02-16 22:40:29

Gillar du sol, bad och värme? Älskar du att bada i havet?



Då tycker jag att du ska kika in hos mig och delta i min senaste tävling. Just nu kan du vinna presentkort till en resa!



Kram, Marielle



Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela