theolddannyeriksson

hmm.. godmorgon

Publicerad 2011-02-05 08:54:48 i Allmänt

Har sovit ganska så bra inatt.. Men hade önskat
att jag kunde sova längre nu på morgonen men icke..
Både jag och älsklingen är vrålhungriga så ska snart
upp och få i oss lite frukost.
Tar 10 bussen hem till mamma och någon gång efter 12
ska jag till stallet med lykke och stallägarens nya medryttare
ska rida med oss också!
Idag är det FC cupen och de är en fotbolls cup som min pappa
har varit med på i alla år och som jag alltid kollar på men idag
känner jag varken ork eller lust. Min bror är med och de skulle
ju vara kul att se han men får hoppa han kommer till finalen
i morgon, då kan jag gå och kika en stund.

Nehe FRUKOST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela