theolddannyeriksson

Hemma hos mamma förtillfället.

Publicerad 2011-02-08 17:25:12 i Allmänt

Hemma ÄNTLIGEN!
Har haft foto idag först gick de skit och sedan
gick de bra,har redigerat lite bilder och fått
sluta sent...Hatar att komma hem när de är
mörkt. Snart ska jag bege mig till min älskade
och spendera natten där som vanligt typ :)
Inte riktigt som vanligt, imorgon ska faktiskt
min älskade Rut sova hos mig. Hon har även lite
bilder vi tog idag som kommer upp i morgon om
hon inte glömmer sitt USB-kort.
Imorgon är de också "möte" hemma hos Lillan
angående Gotland, hm.. får se vad som väntar.
Någe slags upplägg var de iallafall och vi alla
är nyfikna nu! Kommer med mer info om de imorgon
kväll när jag varit där :)
vi höres. puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela