theolddannyeriksson

Hemma från en bra men läskig tur i skogen!

Publicerad 2011-02-06 16:27:18 i Allmänt

Jag och Ida red in i skogen och följde en stid väldigt långt in, tillslut kunde
vi inte ta oss förbi men vi såg en annan stid och pullsa över till den, där
red vi hit och dit och tillslut gick vi inte på en stig längre men fortsatte
att gå endå. När vi hörde traktor ljud blev vi fulla av lycka och red vidare
men kom inte långt fören jag såg något djur ligga på backen, det var bara
skinet som var kvar och all äckel inifrån kroppen låg kvar men huvudet
var borta. Då fick jag,ida och hästarna panik och skyndade oss hem och
nu sitter jag här äcklad men samtidigt vrålhungrig.
Hoppa in i duschen och sedan vidare hem till far och sova där inatt!



mina ögon igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela