theolddannyeriksson

Go'kväll!

Publicerad 2011-02-03 18:14:27 i Allmänt

Sitter nu hemma hos älsklingen efter en super
god middag!

Efter skolan och den roliga idrotten åkte jag hem.
Hoppade direkt in i duschen och sedan tog jag mitt
pick o pack och begav mig till min älskade.

idrotten var det riktigt roligt, vi spelade först innebandy.
Eller hela klassen gjorde . Jag stod och dansa till musiken för
det mesta. Efter innebandyn skulle vi göra lite "lugnande"
saker, typ som att lyssna på en gubbe som säger schpäänn istället
för spänn. och.. ja de gick inte direkt att hålla sig från garv när
hela klassen låg på rygg och alla skulle "schpääänna" sig..

Kvällen kommer spenderas här och vi ska nog fortsätta se filmen
"Dumma mej" såå sjukt söta barn i den filmen!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-02-03 20:13:38

du har linserna på dig imorgon va? ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela