theolddannyeriksson

Ganska så bra va?

Publicerad 2011-02-04 16:37:13 i Allmänt

Idag var de skola som vanligt, efter skolan åkte
jag och Rut till södertälje och väl där mötte vi
älsklingen på stationen. Vi gick till guldfynd och kollade
på halsband som min bästa vill köpa men när han skulle
välja och köpa ett fick vi gå därifrån så vi gick vidare till
uropenn och där var de massa rea!
Jag köpte ett halsband och två armband så de var ju bra!
Nu har jag verkligen inge pengar kvar om mamma inte har
satt in lite :)
Vi åt även på Nancy's och de var lika gott som alltid.
Nu är vi i Järna och väntar på bussen till gnesta och sedan
tar vi nästa buss till Pappa!

Desiré sover på lektionen!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-02-04 17:17:19

nej men gud va snyggg!!!

Postat av: Desiré

Publicerad 2011-02-04 18:00:55

faaaan va skönt det va!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela