theolddannyeriksson

Frågor!

Publicerad 2011-02-15 20:02:21 i Allmänt


För ett år sedan:

Vilken klass gick du i? - 9D
Vad hade du för hårfärg? - Brun
Hur lång var du? - 170 cm
Vem var du kär i? - Älsklingen
Hade du någon pojk/flickvän? - Ja samma som nu
Vad brukade du göra på fritiden? - Rida, vara med angiie o hopp.
Vilka umgicks du med? - Angiie eller hopp
Hur såg du ut? -  Va typ smalare och osminkad hela tiden xD
Var allt bättre då? - Både ja och nej
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Delvis
Har du förändrats? - Nja

Nu:
Hur gammal är du? -  16 snart 17
Vilken klass går du i? - MP10B
Vad har du för hårfärg? - Brunt
Hur lång är du?- 170cm
Vem är du kär i? -  Älsklingen
Har du någon pojk/flickvän? - Ja
Vad brukar du göra på fritiden? - Rida, va med Rut eller Hopp
Vilka umgås du med? - Rut o Hopp xD
Hur ser du ut? - Som på bilderna :P

Har du..

Kysst någon? Ja
Haft sex? - Ja
Sovit bredvid någon av samma kön? - Ja
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - Ja
Slagit ner någon? - Tror de
Ljugit för en bra vän? - Ja
Svikit någon? - Ja
Fuskat på prov/läxförhör? - Ja
Blivit kallad Bögjävel? - nej
Kallat någon Bögjävel? - Ja
Druckit alkohol? – Ja


Vem:
Skrev du senast till på msn? - Rut tror jag
Kramade du senast? - Älsklingen
Kysste du senast? Älsklingen
Sov du hos senast? - Hopp
Vill du vara med just nu? - Hopp såklart men Angiie..♥
Ringde dig senast? - Hopp
Skickade ett sms till dig senast? - Hopp
Skickade du ett sms till senast? - Hopp

Vad:
Drack du senast? - Vatten
Köpte du senast? - Biogodis :)
Gjorde du igår? - Firade alla ♥ dag
Ska du göra imorgon? - Skola
Vill du göra just nu? - Krypa ner under täcket men en fruktshake
Åt du senast? - Spaghetti
Är närmast dig som är rosa? - BH

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - Jätte!
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja.
Du har haft ett förhållande som varade över 8 månader - Ja.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Ja

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -  Ja.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smugit ut utan lov - Ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar -Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - nej
Jag har fuskat i ett spel - Ja
Jag har struntat i ett prov –nej


DÅLIGA TIDER

Jag har skadat mig själv - Ja
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej
Jag kan inte svälja piller - Jo
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexia och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det – nej
Jag har vaknat gråtande -  ja
Jag har somnat gråtande - Ja
Jag grät senast - Härom dagen

DÖDEN
Jag hatar begravningar – ja?
Jag har sett någon dö – nej
Någon som jag känner har dött nyligen- ja

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela