theolddannyeriksson

Djuren är människans bästevän!

Publicerad 2011-02-13 16:38:48 i Allmänt

Kom precis hem från stallet och nu när jag
skulle skriva i en rubrik var de ända i mitt
huvud "hemma igen" eller "hemm från stallet"
jag tycker de börjar bli allt för många sådana
inlägg med samma rubrik så fick ta fram något
från hjärtat istället och rubriken stämmer helt
o hållet. Djur är bara för underbara.
Jag red en sväng idag iallafall och det blev
en härlig ridtur utan sadel och mamma gick med.
En liten bit gick jag också eftersom att de ända
jag får höra nu för tiden är "gå ut och rör lite på dig!"
Så jag hoppa av ponnyn och gick!
Nu ska jag hoppa in i duschen sedan ska jag fixa
en liten specialare till middag och bara till mig själv.
Men vi höres. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela