theolddannyeriksson

De är inte min dag idag...

Publicerad 2011-02-16 14:26:36 i Allmänt

Dagen började med att jag knappt kom upp imorse.
Skolan var seg och jag höll på o somna.
Slutade tidigt och mitt tåg gick inte fören sent.
När vi äntligen kom till hamn far de en äcklig
fullgubbe som stälde sig precis framför tåget och
pissa ner på rällsen. Sen kom jag på gnesta tåget
och då fick jag frågan av en annan sådan gubba vart
tåget gick och när jag sa : mot gnesta?
Då svarade han bara: haha jaha , så roligt höhö!
Ibland undrar man...
Nu har jag världens magvärk och är inte alls på humör
de verkar inte vissa andra heller märkte man när man
kom hem. Ikväll blir de iallafall hembakad pizza och jag
hoppas att mamma kan göra mig glad igen. Höres. puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela