theolddannyeriksson

You sometimes think you want to disappear - But all you really want is to be found

Publicerad 2011-12-06 15:19:51 i Allmänt

Heeeelluu!!!
Igår var jag med Desiré och Emma efter skolan och plåtade lite efter de
åkte jag hem och snacka lite med mamma och sedan kom Hjalte och Malva
och mötte mig. Satt och spelade skippo hela kvällen och sedan var de dags att
sova. Imorse hade vi samhäll prov de känns som att de gick riktigt bra. Efter hade
vi idrott, spelade lite badminton och sedan gymmade jag. Kändes bra att gå i rask
takt på banden och sen köra lite armar. Nu sitter jag på webbdesign och får hoppas
på att läraren kommer snart, började ändå för typ 10 minuter sen. Ikväll blir de mys
med prinsen! Vi höres. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela