theolddannyeriksson

Don´t let him have the satisfaction of knowing you'll always be there waiting

Publicerad 2011-12-22 14:28:28 i Allmänt

Igår var det massa mys med systeryster sen tog det typ 2-3 timmar för mig att ta mig hem.
Väl hemma blev det en långdusch, mycke smink och fixat hår för sedan var det bara att bege
sig till mölnbo för att parta med en massa mysiga människor. Kom hem halv 1 inatt och försov
mig imorse, skulle åkt till stallet vid halv 11 men vaknade 11 så hämtade mamma upp mig så
fick jag byta om i bilen, hehe inte det enklaste jag gjort!
Nu har jag varit hemma ett tag, tog en sväng med min fina ponnie, visst har jag tappat intresset
helt men hon är fortfarande helt otroligt underbart bäst i mina ögon, hon kommer alltid va världens
finaste häst! Nu har jag ätit,duschat,sminkat mig och fixat håret så ska snart bege mig hem till
älskingen och hjälpa honom att städa och ikväll blir det bio! Ska se "In Time" hoppas Emelie och
Rogga också kan hänga på! Mys!

Me today!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela