theolddannyeriksson

De är dags att tänka efter!

Publicerad 2011-12-01 19:39:38 i Allmänt

Igår så fick jag gå hem  ifrån öppethus grejen på skolan.
Då åkte jag direkt hem till Hjaltes syster och umgicks och sedan
så lyckades jag somna vid klockan 4 på morgonen. Jag vet inte vad
som hänt med mig kan va uppe skit sent helt plötsligt!
Idag var de skola, sen SACO mässan med Carro och sedan åkte jag
hem, duschade,diskade och packade för att sedan kunna gå hem till
Hjalte och här spenderar jag natten! Imorgon är jag ledig men ska
ta halv 11 tåget till skolan och låna lite fotoutrustning för att sen hjälpa
Emma med lite foton. Men nu ska jag leta upp lite idéer inför imorgon.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela