theolddannyeriksson

Bara för att du fyller 19!

Publicerad 2011-12-08 13:32:34 i Allmänt

Min älskade vän Angelina fyller 19 år idag och detta tänkte lilla jag
gratta henne med en tack text!
Vännen vi har inte kännt varandra alls länge, drygt ett halv år.
Men vet du vad, jag fastnade för dig direkt, jag visste att du var
en sån vän man aldrig vill släppa och jag hade rätt, du är en
helt underbart bra vän. Dig kan jag alltid ringa om de skulle va
någonting, dig kan man alltid luta sig lite på när allt känns jobbigt.
Och jag finns alltid där för dig, precis så som du finns för mig.
Visst har de blivit lite för många deppkvällar tillsammans men i
somras hade vi kul och jag har så bra minnen med dig. Jag hoppas
och vill att de ska bli 1000 fler minnen med dig.
Du är en vän man aldrig skulle kunna sluta kämpa för.
Tack för att du finns och stort
grattis på din dag min pärla!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela